Jdi na obsah Jdi na menu
 


UPDATE

1. 6. 2020

Očekávané datum vydání 1.10 Wolf - 17. června 2020

Aktualizace 1.10 Wolf je za rohem a přináší do hry spoustu změn rovnováhy. Tato aktualizace přinese nový obsah - rychlý výběr dovedností a 5 nových dovedností , ale nechceme vám o nich poskytnout spoilery právě teď. Hlavním cílem této aktualizace je zlepšit herní zážitek pro hráče s pozdními hrami.

Rádi bychom vám poděkovali za zpětnou vazbu, kterou jste nám poskytli v průzkumech, které jsme provedli v posledních několika měsících. Nasloucháme vám a budeme pokračovat ve vylepšování hry všemi možnými způsoby.
Jedním z problémů, které jsme pozorovali, je to, jak je hra špatně vyvážená na úrovni 50. Počáteční hráči na úrovni 50 nebo štěňata;), bojujte se stejnými zvířaty jako 20k + hráči HP. Problém je ještě větší v režimu PvP, kde rozdíly ve statistikách dělají hru opravdu těžkou.

Neustále také pracujeme na vylepšení ochrany proti podvádění a na opravě všech závad a zneužití, které někteří hráči používají, aby hráli nefér.

Maximální zvýšení

úrovně XP Úroveň 50 byla nyní nejvyšší úrovní hráče téměř 3 roky. Budeme to trochu zvyšovat. Tuto maximální úroveň plánujeme občas narůstat, takže v budoucnu budete muset odemknout nové úrovně. Získáte drahokamy odměny za vyrovnání. Všichni budete mít příležitost znovu shromáždit XP a dosáhnout nového limitu. Silnější hráči to dosáhnou snadněji;)

Zvýšení limitu atributů (Health and Attack) na 750 a snížení ceny

Budeme zvyšovat limit atributů a výrazně snižovat ceny. V současné době trvá měsíce a měsíce, než získají body za posledních několik úrovní útoku nebo zdraví. Budeme snižovat ceny atributů od úrovně 50 a čím vyšší budou vaše atributy, tím větší bude snížení ceny. Opravdu budete cítit rozdíl, pokud vaše atributy jsou ve vysokých 200s. Dostanete kompenzacipro tuto změnu a vaše atributy budou zvýšeny na základě nové ceny. Takže pokud jste strávili roky zemědělstvím těchto atributů na vysoké úrovni, dostanete do své síly významný buff. Tím bude ještě větší rozdíl mezi nejsilnějšími a nejslabšími hráči, ale představíme řešení, jak tento problém zmírnit. Síla zvířat bude přizpůsobena těmto změnám. Jejich úroveň bude mít větší dopad na jejich statistiky a my se ujistíme, že i ti nejsilnější hráči budou schopni najít nějakou výzvu.

Combat-Power-based dohazování

Představujeme nový indikátor (CP - Combat Power), který se zobrazí vedle úrovně vaší postavy. Toto číslo bude určovat vaši celkovou sílu a bude záviset na vaší úrovni XP, atributech a všech vašich schopnostech.
Bojová síla bude použita k rozdělení hráčů na vysoké úrovni podle jejich síly. To se bude používat hlavně, když se jen připojíte ke hrám. Chceme, abyste hru hráli dobře přizpůsobenou vaší síle, takže se v režimu PvP setkáte s protějšími soupeři a lépe vyváženými zvířaty. Chceme se ujistit, že stále můžete hrát se svými přáteli, i když mezi vámi existuje velký rozdíl v síle. Budete to schopni udělat způsobem, který nebude rušit ostatní hráče.

Opravy chyb a změny rovnováhy

Naším cílem je vytvořit prostředí, kde je hratelné co nejvíce dovedností a které mohou být zahrnuty do silných sestav. Tyto změny rovnováhy jsme vždy prováděli a my je budeme neustále dělat, aby byla hra spravedlivější a zajímavější. Nové dovednosti také přispějí ke změnám celkové rovnováhy. Tentokrát jsme se rozhodli dát vám hlavu, co můžete očekávat, protože některé změny jsou významné.

Opravy chyb a prevence závad

  • Používání dovedností na blízko z dálky (aka „airbite“) Zabráníme
    používání dovedností na krátkou vzdálenost z dálky. Toto je chyba, kterou někteří lidé používají, a nakonec jí zabráníme.
  • Zmrazení dechu a jiné dovednosti, které se rozbijí při skupinovém lovu
    Bude opravena chyba, která způsobila, že dlouhodobé dovednosti přestaly způsobovat škody, když byli kolem ostatních hráčů. I když bude kolem několik lidí, může dojít k drobným narušením, ale my to hodně vylepšíme. Při používání těchto schopností DPS se již nebudete muset vyhýbat jiným hráčům.
  • Skokové dovednosti nezaznamenávající poškození
    Chování dovedností, které vám umožní skočit k cíli, se zlepší. Používání by mělo být spolehlivější.
  • Nekonečné zmrazení Zneužívání dechu v PvP
    Existuje zneužití, když vás lidé mohou po odchodu ze hry zabít některými dovednostmi DPS. S touto nadcházející aktualizací bude zabráněno.

Změny rovnováhy dovedností (zobrazí se rozdíl na úrovni 13, někdy bude změna na nižších úrovních méně patrná)

Zvýšení rychlosti

  • Zvýšené zvýšení rychlosti útoku o 10%, aby odpovídalo zvýšení rychlosti pohybu.
  • Změněno zobrazení, aby se zobrazoval pouze 1 parametr zvýšení.

Poison Nova

  • Cena se zvýšila o 33%
  • Cooldown redukce na 40s (od 45s)
  • DPS se zvýšil o 18%

Jedovatý mrak

  • Poškození se zvýšilo o 6%
  • Cooldown snížen na 45 s (od 50 s)

Poškození Boost

  • Cena se zvýšila o 20%

Posílení poškození bylo aurou, kterou používá velká většina hráčů úrovně 50. Nechceme to nerfovat, protože by to odstranilo část jeho použitelnosti. Rozhodli jsme se místo toho zvýšit jeho cenu a vylepšit některé další dovednosti ve stromu Auras. Přichází nová silná aura a také ;)

Venomous Skin

  • Cena se zvýšila o 75%
  • Doba trvání účinku se snížila o 6%
  • DPS se snížil o 5%
  • Doba trvání se snížila o 7-18%

No, to pro nás bylo těžké. Mnozí z vás uvedli, že tato dovednost je nespravedlivá kvůli skutečnosti, že by mohla tento efekt nashromáždit, a požádala nás, abychom jí zabránili. Rozhodli jsme se nezměnit své chování, protože jste ho používali roky. Dáme mu trochu nerf a jeho cenu výrazně zvýší, protože to bylo příliš mocné pro své místo v meta. Pokud bude použit zkušeným hráčem, bude to i nadále velmi silná dovednost.

Exploze Trap

  • Poškození se zvýšilo o 10-17%

Zmrazovací oblast Trap

  • Poškození se zvýšilo o 10-17%

Zmrazovací past

  • Poškození se zvýšilo o 22%

Všechny pasti budou buffy. Jsou to zábavné dovednosti, které lze použít, a díky odstranění přerušení získali určitou hratelnost, ale stále nemohli konkurovat mocným totemům.

Regenerace života

  • Léčení se zvýšilo na 25% (největší zisk bude na úrovni 1)

Jed

  • DPS se zvýšil o 13%

Frost Bite

  • Poškození se zvýšilo o 9%
  • Doba trvání účinku se zvýšila o 13%
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář